Międzynarodowa Federacja Pogańska

Forum PFI PL
Teraz jest wtorek, 25 czerwca 2019, 07:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: spotkania w Toruniu
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 14:20 
Wiem ze cyklicznych spotkan jeszcze w Toruniu nie ma chyba ze odbywaja sie w tajemnicy ale moze by tak zorganizowac cos jak tam bede. No i tych spoza Torunia co chcieliby to miasto odwiedzic tez fajnie byloby zobaczyc. Bede w Toruniu od 13 do 19 lipca. Jest ktos chetny?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 15:58 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): niedziela, 17 maja 2009, 20:51
Posty: 72
Lokalizacja: Elbląg
ja bym mogła dojechać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 16:05 
Offline
PFI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 września 2007, 22:41
Posty: 105
Lokalizacja: Toruń
To może w piątek 17go? albow w sobotę 18go?
Choć nie ukrywam że egoistycznie wolałabym w piatek po południu.
Co prawda mieszkam w Toruniu, ale w weekend zaczynam urlop na który planowałam zeń wyjechać. :)

Ale póki co ustalmy kto może i kiedy może:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 16:39 
Mnie pasuja obje daty


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 20:48 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): niedziela, 17 maja 2009, 20:51
Posty: 72
Lokalizacja: Elbląg
Mnie też pasują obie, z tym że w piątki chyba lepiej kursują pociągi czy coś, ale preferowałabym wcześniejszą godzine, bo jak ja wróce do domu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 21:46 
Ami... napisał(a):
Mnie też pasują obie, z tym że w piątki chyba lepiej kursują pociągi czy coś, ale preferowałabym wcześniejszą godzine, bo jak ja wróce do domu


Porządna czarownica, to na miotle :D

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 22:13 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): niedziela, 17 maja 2009, 20:51
Posty: 72
Lokalizacja: Elbląg
rawimir napisał(a):
Porządna czarownica, to na miotle :D

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać ;)


Na miotłe jeszcze przyjdzie czas :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 17 czerwca 2009, 23:22 
Offline
Nadmilczek wprawiony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 maja 2008, 13:16
Posty: 68
Ja też bym wpadła. I wszystkie terminy mi pasują, bo do września nie pracuję :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 10:58 
Oczywiście przybędę bardzo chętnie:)
A co do daty, to jestem elastyczna.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 13:44 
Offline
Nadmilczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 sierpnia 2008, 20:14
Posty: 13
Lokalizacja: Toruń
Chętnie ^^ ale w najbliższym czasie czyli 29czerwiec do 4 lipca jestem zajęta ale jeśli będzie w jakimś innym terminie to czemu nie .
niech ktoś po prostu jasno napisze gdzie i kiedy a ludzie się zjawią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 15:08 
To ja głosuję za 17 lipca.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 15:12 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): niedziela, 17 maja 2009, 20:51
Posty: 72
Lokalizacja: Elbląg
Isleen napisał(a):
To ja głosuję za 17 lipca.


Dla mnie może być, tylko czy pasowałoby Wam spotkać się o wcześniejszej godzinie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 15:23 
Przed południem raczej jestem niedostępna :wink:
Proponuję 17 lipca o 17:17 :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 15:29 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): niedziela, 17 maja 2009, 20:51
Posty: 72
Lokalizacja: Elbląg
No to ja niestety odpadam. Pociągi ni jak mi nie pasują. Ale może nadarzy się jeszcze kiedyś okazja. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 15:35 
Mnie pasuje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 19 czerwca 2009, 19:20 
Offline
Nadmilczek wprawiony

Dołączył(a): wtorek, 10 czerwca 2008, 17:26
Posty: 49
Lokalizacja: Toruń
Oj w końcu coś w Toruniu :)) ja się dostosuje co do daty :) Czekam na konkretny termin. Serdecznie pozdrawiam :)

_________________
[Goethe o sobie - Jestem:]
- "poganinem"
- "starym poganinem"
- "w znacznej mierze poganinem"
- "stanowczo nie chrześcijaninem"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2009, 18:19 
OK - to mamy date: 17.07 i godzine 17.17 ( a moze 17.07). Nie wiem gdzie. Moze ci co mieszkaja w Toruniu poleca jakies fajne miejsce gdzie nie ma glosnej muzyki i zbyt duzo ludzi zeby mozna bylo spokojnie pogadac.

Kiedys byla fajna knajpka (inicjaly ZiR - medytacyjno/botanicznie :lol: - calej nazwy nie daje bo jak sie kryc to kryc i mozemy to sobie dogadac na privia) gdzie stoliczki poustawiane byly na dworzu pomiedzy starymi murami pod drzewami wsrod staruskich mebli i szydelkowanych serwetek i bylo tam bardzo romantycznie. Miejsce mialo czar 'minionych dni' ale nie wiem czy jeszcze istnieje.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2009, 22:01 
RiZ nadal istnieje i sama o tym miejscu pomyślałam jako o odpowiednim:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 12:12 
Offline
Nadmilczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 sierpnia 2008, 20:14
Posty: 13
Lokalizacja: Toruń
Mi też pasuje i mogę wpaść na jakąś godzinkę lub dwie :P Niestety nie wiem co to za miejsce wiec może niech ktoś mi poda całą nazwę na pm ? ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 22:01 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 września 2007, 20:18
Posty: 125
ZiR jest zacnym miejscem i z tego co pamietam maja tam cudowne ciastka :)

A potem zawsze sie mozna przeniesc w gorę ulicy do pewnego przybytku z winami ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 23 czerwca 2009, 23:35 
Offline
Nadmilczek wprawiony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 maja 2008, 13:16
Posty: 68
Też przyjadę. Z szanownym małżonkiem. Jakoś nagle zainteresował się pogaństwem I dobrze, ale szkoda, że nie wcześniej, zanim mnie "zmusił" do ochrzczenia dzieciaków.

Ale miejsca jakoś nie mogę skojarzyć. Przyślijcie mi jakieś konkrety, please.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 25 czerwca 2009, 11:50 
Offline
Nadmilczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 sierpnia 2008, 20:14
Posty: 13
Lokalizacja: Toruń
A nie lepiej spotkać się np przy flisaku ? i razem wszyscy pójdziemy w podane miejsce ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 9 lipca 2009, 11:33 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 września 2007, 20:18
Posty: 125
A czy ktos bedzie w toruniu i w ten weekend? (11 - 12) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 9 lipca 2009, 15:15 
Ja tu jestem zawsze;) No prawie zawsze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 10 lipca 2009, 00:07 
Offline
Nadmilczek wprawiony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 maja 2008, 13:16
Posty: 68
Może ja też mogłabym się wybrać, tym bardziej, że starsze dziecię będzie u babci. Ale jak już, to raczej we wcześniejszych godzinach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 10 lipca 2009, 16:16 
To coś zaproponujcie, bo to już jutro/pojutrze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 14 lipca 2009, 18:11 
Offline
Nadmilczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 sierpnia 2008, 20:14
Posty: 13
Lokalizacja: Toruń
17stego jest aktualne w RiZ o 17 :07?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 14 lipca 2009, 20:35 
Ofelia napisał(a):
17stego jest aktualne w RiZ o 17 :07?


Jak najbardziej. Ja bede na pewno.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 15 lipca 2009, 10:25 
No ja myślę, że aktualne.
Włóżcie jakąś biżuterię rytualną, żebyśmy się poznały ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 15 lipca 2009, 10:55 
Offline
Nadmilczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 sierpnia 2008, 20:14
Posty: 13
Lokalizacja: Toruń
Hi hi ale w sumie ja nic nie mam takiego :p
ja będę jak zawsze cała ubrana na czarno więc nie trudno będzie poznać :P
To do zobaczenia w piątek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL