Międzynarodowa Federacja Pogańska

Forum PFI PL
Teraz jest wtorek, 25 czerwca 2019, 07:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 1 marca 2010, 11:41 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 września 2007, 20:18
Posty: 125
Hej hej, bardzo milo mi bylo Was spotkac po latach! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 1 marca 2010, 13:32 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 29 lutego 2008, 02:33
Posty: 219
wogóle było nas duuużo:) Świetnie:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 1 marca 2010, 17:45 
Offline
Szpieg jezuitów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2007, 15:15
Posty: 1883
Lokalizacja: Piaseczno k. Warszawy
Ja tez chcialem podziekowac za przybycie i przeprosic tych, ktorym nie poswiecilem tak duzo czasu jakbym chcial. Naprawde, nie wynikalo to z mojej zlej woli.

I wielki szacunek dla Hanifa za teleportacje.

_________________
- Wołanie kotów - odparł, jakby zdradzał jej wielką tajemnicę - to zwykle niezbyt produktywna czynność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 2 marca 2010, 02:24 
Offline
PFI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 czerwca 2008, 02:07
Posty: 1825
Lokalizacja: Świnoujście
Było nas pełno, jeśli tak dalej pójdzie, to trzeba będzie poprosić o większą salę :D

Dzięki za przybycie, z niektórymi udało mi się pogadać o sprawach organizacyjnych (dużo ich ostatnie, jak pewnie się domyślacie), z innymi o duchowości, z jeszcze innymi o pierdołach. Żałuję, że czasu nie starczyło, by zamienić słowo z każdym! Ale widzę już, że zdarzy się jeszcze niejedna ku temu okazja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 2 marca 2010, 12:50 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 1 marca 2010, 15:14
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
też się bardzo cieszę, ze trafiłem na spotkanie
tym bardziej zę było to dla mnie mocno niespodziewane, akurat tak trafilismy z fr. Carezzą :)
i dzięki dla wszystkich za otuche i duzo dobrych słów, które baaardzo były mi potrzebne

_________________
Nic nie jest prawdą wszystko jest dozwolone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 25 maja 2010, 03:58 
Offline
PFI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 czerwca 2008, 02:07
Posty: 1825
Lokalizacja: Świnoujście
Hej,

najbliższe spotkanie 27.05 w Warszawie. O tyle szczególne, że odwiedzi nas Morgana, Międzynarodowy Koordynator PFI, a także jedna z najbardziej aktywnych i znanych wiccanek, członkini holenderskiego Silver Circle. Dla tych, którzy nie będą z nami na Konferencji Majowej, najlepsza okazja, aby wymienić kilka słów i pointegrować się przy kawie czy piwku.

Szczegóły miejsca jak zwykle u Bereniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 31 maja 2010, 22:26 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 maja 2010, 22:12
Posty: 89
Lokalizacja: Willanów
Dziękuję za wspaniale spędzony wieczór.
Wiele się dowiedziałem tej nocy, wiele pytań jeszcze muszę sobie postawić, niemniej było to niebywale budujące, że byliśmy najliczniejszą grupą w lokalu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 25 czerwca 2010, 12:40 
Offline
Murderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 17 września 2007, 21:30
Posty: 124
Lokalizacja: Warszawa
Ja także (w imieniu własnym i Arima) dziękuję za wczorajsze spotkanie.

Przy okazji chciałam zadać wam pytanie. Część z was widziała/słyszała, jak podczas wczorajszego spotkania, pękając zresztą ze śmiechu, świetnie się bawiliśmy wspominając dawne historie z życia pogańskiego środowiska w Polsce. Spotkałam się jednak z opinią, że określenie "poganie 1 pokolenia" jest wartościujące; że jest kolejnym, które dzieli i sugeruje "lepszość" i "gorszość" lub wręcz "wtórność". Zapewniam, że z mojej strony takich intencji nie ma - po prostu funkcjonuję wśród pogan już bardzo długo (z przerwami na higienę psychiczną of kors) i wiele pamiętam. Organizowałam w swoim czasie wiele rzeczy i ogarniałam szeroko pojęty pogański PR. Annelie nawet mówiła o mnie "The Morven" ;-D To, że tak długo tu jestem - ja, i bynajmniej nie tylko ja - daje cudowny dar dystansu i wyluzowania. Ale jeśli określenie "1 pokolenie" wydaje się wam kontrowersyjne, przestanę go używać i nie będę z tym miała problemu. Dajcie znać, jak to widzicie.

_________________
- Gdyby twój dom się palił, co byś z niego wyniosła?
- Ogień.

Jean Cocteau


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 25 czerwca 2010, 16:53 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 1 marca 2010, 15:14
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
też bardzo dziękuję wszystkim
dla mnie było bardzo owocnie i inspirująco
myślę że może już w weekend rezultaty pojawia się na forum

_________________
Nic nie jest prawdą wszystko jest dozwolone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 25 czerwca 2010, 18:23 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 8 listopada 2008, 11:33
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
morven napisał(a):
Ale jeśli określenie "1 pokolenie" wydaje się wam kontrowersyjne, przestanę go używać i nie będę z tym miała problemu. Dajcie znać, jak to widzicie.


jak dla mnie bez problemów :)

pozdro
pokolenie 1.2 :D:D:D

_________________
"Przed bzu czarnego i jałowca siedliskiem
zdejmuje kapelusz i kłaniam się nisko."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: sobota, 25 września 2010, 16:22 
Offline
PFI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 czerwca 2008, 02:07
Posty: 1825
Lokalizacja: Świnoujście
Poprzedni post: Ja również bardzo dziękuję, sporo nowych osób poznałam, i to całkiem sensownych. Dobrze było zobaczyć sporo ludzi z różnych środowisk, różnych ścieżek i różnych miejsc.

Nowy post:

Kochani obywatele i mieszkańcy Warszawy,

chciałabym poinformować, że w związku z niedawnym sukcesem życiowym przeprowadzam się do Świnoujścia, a wraz ze mną stała siedziba Koordynatora Krajowego PFI Polska. Najbliższe spotkanie cykliczne, 30.09, będzie zatem moim ostatnim regularnym w Warszawie, chociaż mam zamiar co jakieś 3 tygodnie do stolicy wpadać skończyć studia. Liczę na Waszą obecność, aby móc się miło pożegnać, podziękować. No i wypadałoby wyznaczyć warszawskiego regenta spośród zacnych członków. To także moje urodziny, więc tym chętniej poleję :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 00:49 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
UWAGA!

Grudniowe spotkanie warszawskich pogan wyjatkowo nie w ostatni czwartek miesiaca, ale w trzeci, czyli 16.12 - to juz za 2 tygodnie (dzieki za poprawke Tormey ;)). Zapraszamy!

Kontakt: spotkania.poganskie@gmail.com


Ostatnio edytowano piątek, 3 grudnia 2010, 23:27 przez berenika, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 01:18 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 8 listopada 2008, 11:33
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
to za dwa tygodnie ;-)

_________________
"Przed bzu czarnego i jałowca siedliskiem
zdejmuje kapelusz i kłaniam się nisko."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 01:56 
Offline
Milczek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 21 stycznia 2011, 01:24
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
dołączyła do forum a tu jakoś spotkania padły:P no cóż...;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 15:53 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 września 2009, 17:34
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
nie padły nie padły :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 18:16 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 8 listopada 2008, 11:33
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Następne spotkanie odbędzie się 27.01 w ten czwartek :)))
pozdro!

_________________
"Przed bzu czarnego i jałowca siedliskiem
zdejmuje kapelusz i kłaniam się nisko."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:22 
Offline
Milczek

Dołączył(a): piątek, 11 lutego 2011, 18:52
Posty: 9
Ja mam takie pytanko :D Czy na spotkania cykliczne w Warszawie moze przyjsc kazdy kto chce? Mialabym ochote uczestniczyc w takim spotkaniu ale nie wiem czy bede tam mile widziana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:24 
Offline
Arcyrozmowny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 8 listopada 2008, 11:33
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Kochana wpadaj, jeśli nie jesteś szpiegiem to jesteś bardzo miło widziana :)))

_________________
"Przed bzu czarnego i jałowca siedliskiem
zdejmuje kapelusz i kłaniam się nisko."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:28 
Offline
Milczek

Dołączył(a): piątek, 11 lutego 2011, 18:52
Posty: 9
Nie nie jestem szpiegiem :D Dziekuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2012, 17:11 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Warszawskie poganka nie umarły ;) Tak tylko pisze bo co jakis czas spotykam sie w mailach z pytaniem: czy wy jeszcze organizujecie te spotkania?

Otoz jak najbardziej: nasze spotkania odbywaja sie cyklicznie od kilku lat, w KAZDY ostatni czwartek miesiaca i nie zapowiada sie, zebysmy mieli przestac :D

Natomiast prawdopodobnie nasz stały lokal bedzie sie przenosic jakos na jesieni (poganko sierpniowe jeszcze w starej lokalizacji), zatem osoby zainteresowane informacja o zmianie lokalu zapraszam do pisania maili na: spotkania.poganskie@gmail.com

Oczywiscie, wszystkich innych zainteresowanych naszymi spotkaniami rowniez zapraszam do pisania na podany wyzej adres.
Jako ze wasze pytania w mailach sie powtarzaja, trwaja prace nad tzw FAQ, do ktorego linka zamieszcze za ok tydzien - moja propozycja jest taka, ze jak macie jakies pytania dotyczace naszych poganek, to napiszcie je w tym topiku, a ja dolacze je do tych, ktore juz mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 16 października 2012, 17:28 
Offline
Arcyrozmowny

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2009, 17:27
Posty: 102
Lokalizacja: warszawa..
A w najbliższy czwartek (18 października) o godz. 20.00 w Paradax Cafe spotkanie z Morganą Sythove -koordynatorką PFI.
Dodatkowa okazja do spotkania oprócz cyklicznych spotkań w ostatni czwartek miesiąca.

_________________
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: środa, 17 października 2012, 13:12 
Offline
Koordynator PFI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 13 maja 2010, 15:06
Posty: 232
Lokalizacja: Warszawa
Formuła jutrzejszego spotkania będzie taka jak zwykle, czyli raczej luźna :) Będzie jednak okazja by poznać Koordynator całej organizacji.

_________________
Pani Utrzymująca Arbuz na Swych Ramionach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: czwartek, 18 października 2012, 00:28 
Offline
Nadmilczek

Dołączył(a): środa, 31 marca 2010, 22:20
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
słuchajcie czy na te spotkania 20 i 21 w Coco de Oro trzeba się jakos zapisywać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 11 grudnia 2012, 21:45 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze, obiecane FAQ warszawskich poganek (strona wyswietli sie rowniez osobom, ktore nie posiadaja konta na Facebooku):

http://www.facebook.com/notes/pogankopl-twoje-poga%C5%84skie-miejsce-spotka%C5%84/faq-warszawskich-poganek/358136310950105

A po drugie: nasza stala miejscowka bedzie sie przenosic, najprawdopodobniej juz po Nowym Roku (grudniowe spotkanie 27.12. nadal w starym miejscu). Jak tylko bede miala potwierdzona wiadomosc, ze sie przenosza, to dam znac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: sobota, 15 grudnia 2012, 23:21 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 maja 2010, 22:12
Posty: 89
Lokalizacja: Willanów
Do zobaczenia zatem.
Link dla facebookoodpornych też się otwiera :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: wtorek, 18 grudnia 2012, 19:00 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie duzo nas nie bedzie - jak to po Gwiazdce ;) Do zobaczenia!

Szczerze mowiac, to o Tobie pomyslalam jak sie zastanawialam czy "niefejsbukujacy" tez beda mogli wejsc na stronke. ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: czwartek, 28 marca 2013, 18:16 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
UWAGA! UWAGA!

Dzisiejsze poganko odbedzie sie po raz ostatni w naszej ulubionej miejscowce!
Bedziemy sie zegnac z tym miejscem, ach - łezka sie w oku kreci...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: niedziela, 7 kwietnia 2013, 20:39 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak straszylam juz na jesieni, bedziemy sie przenosic z naszymi pogankami do innej miejscowki.
Co prawda pub otworzyl swoja czwarta juz lokalizacje, to jednak juz nie jest to samo.

UWAGA!
Jeśli ktoś chce do nas dołączyć na nastepnym poganku, kwietniowym (a dokladnie 25.04), to prosze napisac maila na spotkania.poganskie@gmail.com z prosba o podanie adresu nowej miejscowki (jestesmy w trakcie "testow", mysle ze wkrotce bedzie wiadomo, co to za miejsce bedzie).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: piątek, 12 kwietnia 2013, 14:09 
Offline
Rozmowny

Dołączył(a): wtorek, 4 marca 2008, 21:55
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Dobre wiesci: mamy nowa, fajna miejscowke na nasze poganka - zupelnie inne miejsce, inny klimat ale za to maja duzy wybor roznych fajnych piw, dobre jedzonko no i mamy cala nieduza salke dla siebie :)

Jak zwykle chetnych zapraszam do kontaktu: spotkania.poganskie@gmail.com

Niedlugo w FAQ pojawia sie rowniez terminy wszystkich poganek do konca roku (2013 jest ciekawy bo sporo "ostatnich czwartkow" to dni wolne od pracy).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawskie spotkania cykliczne
PostNapisane: sobota, 20 kwietnia 2013, 01:08 
Offline
PFI Witch
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 13 września 2007, 16:04
Posty: 318
Lokalizacja: Warszawa :)
Super ogarnęłaś temat Berenika z tym FAQ i w ogóle :)

_________________
"Call it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family. Whatever you call it, whoever you are, you need one."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL